Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

lørdag 24. oktober 2009

Vakkert med glade barn (scrappehuset)


Mitt bidrag til scrappehusets utfordring om å scrappe monokromatisk med tema vakkert/skjønnhet. Har brukt ark fra Basic grays escimo kisses, bokstaver fra basic gray og webster pages. HJerte fra Heidi grace. Har sprutet rosa maling på hvit Bazzill til bakgrunn.

1 kommentar:

  1. E utrolig vakker og sart LO.

    Dessverre så kan vi ikke godkjenne denne - det er for mye hvitt og for mye rosa - monokromatisk betyr jo ALT i en og samme fargesjanger.

    Lag gjerne en til om du vil.

    Kreativ Klem
    Renee/ruffa
    ScrappeHuset

    SvarSlett