Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

torsdag 8. oktober 2009

scrappehusets utfordring, monokromatisk


Mitt bidrag til scrappehusets utfordring i å scrappe i monokromatisk stil. Dvs at alt skal gå i samme farge, og gjerne en farge som går igjen i bildet. Så da var det bare å rote frem alt det jeg hadde av rødt, og lage en lo av det :) Første gang jeg har prøvd denne stilen. Var kjekt, men litt vanskelig å finne pynt og tilbehør i samme farge.
Fristen for utfordringen går ikke ut før 31.okt, så bare heng deg på:)

4 kommentarer:

  1. Så herlig og sommerlig denne var. Stilig oppsett og virkelig tøft med brettingen av de små klistrebokstavene (*noterer bak øret*)

    Takk for at du deltar! :D

    Linn Kr/scrappehuset

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!! Så herlig og rød denne var!! Enig med Linn - så utrolig stilig slik du har gjort med de små bokstavene - knall:):)

    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  3. digger lag på lag-stilen din, Hanne!
    Og gøy at du imponerer "proffene" med nye ting! :D

    Klem! C",)

    SvarSlett
  4. Kjempefin rød LO!! Så masse å kikke på!
    KNALL!
    tusen takk for at du deltar på utfordringa vår!!

    SvarSlett