Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 12. oktober 2009

I gode venners lag (STM)

Et litt bulkete bidrag til scrapping the musics utfordring. Sang #20 Skyfri himmel av Bjørn Eidsvåg. Jeg har brukt ordene "i gode venners lag". Arket ble som sagt litt bulkete av malingen, men satser på det ser bedre ut når jeg får lagt den i album. Har brukt kraft kartong, malt med akrylmaling, to biter oransje bølgepapp, også malt. En primaranke, bånd fra papirloftet, bokstaver fra AC og scenic route, rubons fra fancy pants, og fugl fra DCWV.

4 kommentarer:

  1. Fine setningen - jeg synes den er så koselig!
    OG koselig å se en ordentlig venne-LO:) Herlig med de oransje kontrastene dine:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Jeg likte også kraftkartong + oransje detaljer. Ps. Mal baksiden også, så krøller ikke LOen

    SvarSlett
  3. Denna var stilig!! Tipper Solveig vil digge denne... ;)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Takk for tips Wenche! Det må prøves ut.

    SvarSlett