Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

fredag 9. oktober 2009

blogcandy

Scrapping the music på norsk feirer at de har over 60 000 besøkende på bloggen sin. STM er en utfordringsblogg som i hovedsak bruker sanger i utfordringene sine, som vi skal scrappe etter. I tillegg har de ekstra utfordringer innimellom. Veldig kjekt! Jeg er blitt avhengig:) Har du ikke vært der inne ennå, så ta en kikk. http://scrappingthemusic-norge.blogspot.com

Min favorittsang, hmm, ikke så lett.. Jeg tror det må bli "alt du vil ha" av Bjørn Eidsvåg, en av mange fine norske sanger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar