Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

lørdag 17. oktober 2009

Eline on dolphinshow (Thats just so cute, gjenbruk)

Her er mitt bidrag til gjenbruksutfordringa til thats just so cute. Av gjenbruk har jeg brukt bølgepapp fra en bokpakke jeg nettopp fikk, silkepapir, tag fra b-young, kakeserviett (riktignok ubrukt;)), og en hyssing fra en annen tag, knapper og en 1liresseddel fra Tyrkia. Tror det var alt.

4 kommentarer:

  1. Så flott denne var! Nydelige farger sammen. Så mye "søppel" du har fått brukt, og det ble jo kjempefint! :)

    Tusen takk for ditt bidrag. ;D

    SvarSlett
  2. flott lo med herlig harmoni, du har fått med masse "ikke" scrapbare ting.

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. Stilig! Og herlig rosa! Takk for ditt bidrag!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Knappe-blomstene dine er så nydelige! Så flott resultat av resirkulerte ting!

    Takk for at du deltar!! :)

    SvarSlett