Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

fredag 30. oktober 2009

Skissedilla #31


Jeg fant noen fine bilder av min mann på loftet. De passa så godt til denne skissa. Litt humoristisk vri på teksten. Han var ikke så glad for den sjøl..;) Har brukt papir fra basic grays escimo kisses, en prima filtgren, som jeg har delt opp, en ugle fra DCWV, papiret bak bildene fra Jenni Bowlin, en gammel bokside, bølgepapp, skumgummitall fra AC, diverse annet..

2 kommentarer:

  1. Herlig, humoristisk LO. Liker veldig godt helheten og alle de vakre detaljene i pynten.

    SvarSlett
  2. Herlige retrofarger! Masse flotte detaljer!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett