Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 12. oktober 2009

Rachel hos fotografen (skissedilla #29)

Slik ble resultatet, da jeg scrappet etter skissedillas skisse nr 29. Bildene er tatt hos KR foto på Hinna i Stavanger i 2003. Kjekt å få brukt noen av fotografbildene, som bare blir stående i bokhylla for seg selv:)

Jeg har brukt brun bazzill, mønsterark fra Webster pages, papirloftet blomster, løkkebokstaver fra Webster pages, skumgummibokstaver fra AC, de svarte fra Jenni Bowlin. Sydd attersting, tror jeg det heter over bildene, og noen sting under. Ellers en bit bølgepapp fra en bokpakke jeg fikk i dag, blå halvperler og blader.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig LO. Godt å få scrappa sånne bilder som er typiske "pyntebilder" også. De blå blomstene passa jo perfekt til kjolen.

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Å! Nyydelig!! Digger detaljene dine!

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder,da! Pynten passet godt til bildene dine!

    SvarSlett