Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

søndag 13. september 2009

Sukkersøtt # 52



Her er mitt bidrag til sukkersøtts utfordring #52. Oppgaven var å lage et kort med tilhærende kort eller 2 tags i temaet jul. Jeg brukte av det jeg hadde liggende, noe som ikke var så veldig mye.. Alt er fra melissa frances, serien fra i fjor. I tillegg har jeg brukt glansbilder og gammel bokside, bokstaver fra webster pages, glitterlim, stempelswirler i brunt, glimmermist, pearl, og brun stempelpute rundt alle kanter.


Innsiden av kortet.




Baksiden.




Tagsene på fremsiden.


















Baksiden av tagsene.

2 kommentarer:

  1. kjempe fint ble det;D!! Nydelig!
    klem Ida:o)

    SvarSlett
  2. Skikkelig for-seg-gjort og utrolig nydelig!!
    Stilige detaljer! :D

    God helg!

    Scrappy klem C",)

    SvarSlett