Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 28. september 2009

På ustø føtter


Mitt bidrag til scrapping the musics utfordring. Sangen steg av DDE skulle brukes. Eline hadde sine første famlende "steg" på ski i vinter. Synes disse bildene er så fine, med storesøster som støtter på siden, og Eline med våt bak etter å ha falt x antall ganger, men likevel strever seg bortover:)
Har brukt blå bazzill bak, hvit bazzill dots, punchet med Martha Stewart punch. Malt med akrylmaling her og der. Fikk brukt noen rester av sassafraslass ark. Diverse blomster, pompom bånd, et hjerte fra et barnesmykke som var røket, diverse bokstaver.

3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig LO du har laget. Fint med den hvite bazillen som minner om snøen, og det rosa du har tatt igjen fra dressen til Eline.

    Takk for at du deltar.
    Ønsker deg en fortsatt fin mandag. :)

    SvarSlett
  2. Kjempelekker Lo du har laget her!! Flotte farger:)

    Håper du får en flott onsdag:)

    SvarSlett
  3. Nydelig fargevalg med rosa, hvitt og lyseblått. God match med farger, pynt og bilder. Liker spesielt godt det lille hjertet.

    SvarSlett