Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

fredag 25. september 2009

scrappehusets utfordring

Jeg har scrappet en side til scrappehusets utfordring om å scrappe i en stil som kalles cluster. Alt pynt og bilder skal samles i en klynge. I tillegg skulle det være i friske sommerfarger, og om en av sansene. Håper jeg har truffet med min tekst og med bare en frisk farge:) Det ble en enkel side, nesten uten mønsterpapir, og med selvlagede blomster. Har brukt bazzill i en nesten hvit farge (vanilla?), Turkis bazzill, beige bazzill dots, sjøgrønn vellum, og rutepair fra scenic route. De store bokstavklistremerkene er også fra scenic route. Har ellers rufset alle kantene, og pusset kantene på bildene. Bildet av lo-en ble litt uklart, jeg er ikke fornøyd med kameraet vårt, og et nytt står høyt på ønskelisten..

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott denne ble!!! Stilig cluster!! Utrolig flotte blomster du har laget. Jeg likte veldig godt hvordan du har brukt knappene på denne:)

    Takk for at du deltar:)

    God helg:)

    SvarSlett
  2. Så lekkert med det blå mot det hvite - tøff LO :)

    SvarSlett