Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

onsdag 9. september 2009

Skissedilla #24

Her er mitt bidrag til skissedillas utfordring nr 24. En flott skisse. Bakgrunnsarket er fra making memories, det rosa med roser fra melissa frances. Det siste husker jeg ikke. Den store burgunderrøde blomsten er fra ladybugandfriends, de andre fra papirloftet. Skumgummibokstavene er fra american crafts, de små fra mylittleshoebox. Perlene, bradsen og charmsen er fra kort og godt.

2 kommentarer:

  1. Så søt og fin! Elsker det arket, og du har gjort en fin jobb med det! Liker detaljene, fjæra og perlene!

    takk for bidrag!

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin,da! :) Digga pynten og de forskjellige fontene/bokstavene du har brukt i tittelen!

    SvarSlett