Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 21. september 2009

scrapping the music - helgebonus


Mitt bidrag til stm -på norsk. Det skulle handle om høst på et eller annet vis, og ordet høst skulle være med i tittelen. Jeg har brukt DCWV mønsterark og diverse bazzill. Chipboardpynten er også fra DCWV. Blonde fra papirgleder, oransje og brune thickers fra AC. Svertet kantene med brun stempelpute. Bildet er fra en tur i dyreparken i Kristiansand. Alle aktiviteter var stengt for vinteren, men vi kunne gå rundt og se på dyrene. Fikk en helt annen ro over det, enn om vi skulle gått midt i sesongen. Kan anbefales!

4 kommentarer:

  1. Åh - så herlig med alle soppene:) De var supersøte! kult med den litt skjulte journalingen:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Utrolig herlig LO! Likte utrolig godt 'oppsettet' ditt, og veldig enig med Gro om journalingen - kjempestilig!

    Ha ei fin uke, Hanne! Hils Rolf! :)

    SvarSlett
  3. Flott LO :) Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  4. Hipp, hipp! Gratulerer! :D

    Så gøy at du vant!! - det fortjente du også!
    Klem!

    SvarSlett