Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

lørdag 26. september 2009

scrapping the music - klisj og klæsj

STM sin utfordring klisj og klæsj, går ut på at man skal lage sin egen bakgrunn, ved å bruke f eks maling, gesso og glimmermist. Her har jeg brukt brun glimmermist, og lagt en chipboardfugl fra Jenni Bowlin som maske. Har ellers brukt bazzill og papirer fra october afternoon. Diverse blomster, blonde, brads, pilekvister. rubons og journalinglapp fra oa. Sydd med turkis og hvit trå rundt det hele.









2 kommentarer:

  1. Flott bakgrunn du har laget:)
    Nydelig pyntet - og lekkert oppsett.

    Takk for at du deltar:)

    God lørdag videre:)

    SvarSlett
  2. Så mange lekre detaljer du har fått med! Nydelig LO :)

    SvarSlett