Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

lørdag 30. oktober 2010

Kjole til mor

Denne kjolen har ingen eier enda. Hadde bare lyst til å bruke de fine lilla stoffene. Hadde en liten bit med lilla velour, så da sydde jeg en liten kjole i to år. Syns den ble fin med det lillamønstrete bomullsstoffet på armene. Den er til slags for 200,- hvis noen har lyst på den.


Her kommer fargene bedre fram.
En liten bukse til min helt ferske nevø, Oliver, som ble født sist fredag. Den ble litt smal og lang, men håper den kan brukes.
Kjole til mor. Hun ville ha en mørk farge, lange armer og til knærne. Har sydd i svart velour. Håper den faller i smak. Hun liker ikke dilldall på, derfor har jeg ikke pyntet med noe, så kan hun se selv hva hun evt vil ha på den.
Jeg har fått meg navnelapper! Bestilt gjennom minanamnband.se. Litt kjekt å kunne merke klærne med mitt eget merke :)

2 kommentarer:

  1. Så fin!!! Så dumt at jeg ikke har noen toåringer... Du syr ikke til ett- og treåringer da? Jeg kjøper jeg:)

    SvarSlett
  2. Hvis du vil ha kjoler, syr jeg! Bare kom med ønsker :)

    SvarSlett