Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

torsdag 4. november 2010

Tre kjoler til

 Først ut er tunika til niesen min Ingvild. Hun ønsket seg lilla med hjerte på, halvlange armer og tunikalengde. Jeg synes denne lillafargen er så fin. Det er stoff og stils "støvet lilla". Fargen kommer best frem på det øverste bildet, men måtte ha med det andre bildet også, da formen på kjolen kom bedre fram der. Nede har jeg kantet med trestingssikksakk, ny favoritt :) Armene er det bred strikk i. Håper hun blir fornøyd.
Mønsteret er forresten fra stoff og stil det og.

 Denne skal til søstera mi, moren til Ingvild. Hun ville ha svart og turkis med hette og halvlange armer. Syns den ble stilig, og jeg kjenner igjen hennes stil i den, så jeg håper hun også blir fornøyd.
Denne er til ei som jobber hos mor. Er veldig spent på om den faller i smak. Hun har prøvd den en gang, og jeg har justert der det trengtes. Er bare spent på om det er nok. Ble fornøyd med hjertet og sømmen nede og på armene.

Ja, dette har jeg gjort de siste tre dagene. Og nå har jeg laget alle bestillingene :) Jentene maser på å få skjørt og posebukser, så det må vi prøve å få til. Det får bli over helgen, for nå skal jeg ha arbeidshelg...

1 kommentar:

  1. Så mange fine kjoler!!! Likte hjertet du har sydd på, stilig når det noe litt nytt med det:)

    SvarSlett