Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

onsdag 17. november 2010

Deilige posebukser og myke, lune kjoler


Ikke så gode bilder, men lat som jeg er, gidder jeg ikke rette ut, stryke osv.. Buksene er sydd i marine bomullschambrey, sånn dongerilignende stoff. Det er mye tynnere enn dongeri, og passer fint til posebukser og kjoler. Den øverste er Rachel sin, sydd i 10 år, med lommer på sidene. Den under er Eline sin i 6 år, foreløpig uten lommer. Hun vil ha hjertelommer, så de må jeg tenke litt på :) Buksene er kjempefine på, selv om de ser litt kjedelige ut her. Skal se om jeg ikke får tatt et livebilde av jentene med buksene på. Eline har brukt sin masse siste uka, og hun er egentlig ei skikkelig kjolejente.
Et tantebarn har ønsket seg ei bukse. Den er ferdig oppklipt og sikksakket på kantene, må bare få litt tid, og ånden over meg, så blir den fort ferdig.
 Jeg tar 200,- til 250,- for ei slik bukse i str. 2-10 år.

 Kjolen under er den samme som i tidligere innlegg, nå med litt mer pynt. Sikksakkbånd nede, og hjerteapplikasjon på brystet. Ble litt mer med den nå syns jeg. Liker veldig godt det lilla stoffet, så det blir nok flere slike, hvis jeg finner noen å sy til :)

 Denne kjolen er i fleece, i str. 2 år. Kantet med trestingssikksakk, og hjerte applikert på brystet. Kan selges for 200,- hvis noen har lyst på den.
Jeg har manglet mønster på klær til barn under to år, men i dag har jeg bestilt to bøker fra capris med forskjellige mønster til barn fra 0-5 år. Det gleder jeg meg til å få :) Kjekt å kunne sy barselgaver og sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar