Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

onsdag 20. oktober 2010

Basarklær og litt til

 Den grønne kjolen er nr 3 av samme mønster, syns de er så koselige, og kjekke å sy. Frisk og fin limefarge på denne. Str. 5 år.
 Har prøvd meg på ei posebukse til en liten gutt i nabolaget, som ikke har fått velkommen til verden-gave enda. Den skulle nok vært litt høyere i livet med det brune stoffet, men tror ikke det gjør noe, siden ribben er så lang. Denne buksa kan brukes lenge siden det er ribb oppe og nede. Applikert på en traktor, syns den ble litt søt.

 Det skal være basar på Utsyn, den leirplassen min mor er bestyrer på, i morgen. De skal lodde ut ei baby born-dokke, men dokka mangla klær til å ha på klesstativet som følger med. Da ble disse klærne til., pluss en kjole i bomull, som jeg ikke har tatt bilde av. Den lille buksa skulle egentlig være til en liten nevø, som ikke er født enda, men så ble den så smal i livet, at den passet bedre til dokka i stedet.

Da håper vi dokka kommer i de beste hender, og at Utsyn får inn masse penger, slik at de kan ta i mot mange barn på leir fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar