Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 1. mars 2010

skissedilla #49


Jeg fikk scrappet litt i dag Her er mitt bidrag til skissedilla denne uken. Jeg har brukt AC sitt hus-papir, og et gammelt "telefonkatalogark" jeg har hatt kjempelenge. Har svertet kantene med koksgrå stempelpute. Pyntet med ei jente jeg har tatt fra et kort, og en primaranke. Har sprayet rosa glimmermist på det hvite arket.

3 kommentarer:

  1. Så fin denne er! Digger den lille "dokka" på siden der! Søtt bilde også!

    Takk for at du deltar!

    Du har lagret feil, se her så fikser du det til neste uke;-)

    http://skissedilla.blogspot.com/2010/02/en-liten-oppklaring-forhapentligvis.htmle!

    SvarSlett
  2. Æsj, ja jeg glemte å lagre bildet med blogadr. Jeg vet egentlig hvordan jeg gjør. Skal huske det neste gang..

    SvarSlett
  3. Så stilig LO - digget den dukka du har fått med på siden og at du har skrevet på rosa ark.

    SvarSlett