Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 8. mars 2010

TJSC - metallpynt

Jeg har ikke så mye metallpynt på denne, men håper den er godkjent til den utfordringen. Har brukt brads av metall, og den "bindersen" over bildet. Det var første gang vi var på sopptur nå i høst, og fant masse kantareller. Det var det eneste vi turde å plukke, de var så lett gjenkjennelige. (Å plukke i plastpose er vel ikke helt etter boken, men det funka det og;) )

3 kommentarer:

  1. Den var virkelig lekker og det er mer enn nok metall pynt for oss=) Liker fargene du har benyttet her, får skikkelig høst følelse=)

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. Å, denne var flott! Herlig høststemning og så morsomt med ørepluggene - hahaha! Rett og slett perfekte farger og perfekt pyntet!!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  3. Så flotte høstfarger! Lekkert! :)

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett