Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 8. mars 2010

Scrappehusets liftering

Jeg har liftet Hannas nydelige LO "Istid". Kanskje ikke så lett og se, men det var nå utgangspunktet hverfall.

Jeg har scrappet Rachel og pappaen som fisker krabber. Vi hadde en koselig søndag ettermiddag i fjæra på sensommeren.

5 kommentarer:

  1. Knallfin!!!
    Tusen takk for at du ble med på lifteringen!!

    SvarSlett
  2. Så gøy at du valgte en av mine LOer da:):):) Den ble kjempe fin, og jeg ser godt at du har liftet:):)Så koselige bilder, alltid stas å være i fjæra:):)

    SvarSlett
  3. Så stilige detaljer, og kult bakgrunnsark. Koselige bildeserie.
    Lekker lift!

    Takk for at du blir med! :D

    SvarSlett
  4. Utrolig flott lift du har gjort! Nydelige farger! Klem fra Cathrine=)

    SvarSlett
  5. Nydelig lift!!!
    Klem Guro

    SvarSlett