Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 8. mars 2010

Skissedilla #50


En kjempefin skisse hos skissedilla denne gangen også. Jeg fant frem disse bildene av Eline da hun var 3 år. Hun er så nusselig her. Så fort tiden går! Jeg har brukt akrylmaling på bobleplast, og stemplet med på bakgrunnen, og malt med på bølgepappen. Har også sprayet med brun glimmermist på kraftkartongen. Nå tror jeg at jeg har lagret bildet rett også ;)

4 kommentarer:

  1. ÅÅåååå! for en flott LO!
    Vakkert med mist og maling sammen! Det må jeg prøve. Herlig lita frøken <3

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig LO! Og nydelig lita jente:) Det er så kult med bobleplast-trykk! :D

    Hilsen Cathrine ♥

    SvarSlett
  3. LOVE this :)
    Denne var utrolig stilig!! :)
    Kan jeg legge deg til i blogglista mi?? :D

    SvarSlett
  4. Det var jo virkelig en cutie du har scrappet da - herlige bilder!

    SvarSlett