Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 15. februar 2010

Scrapp i favorittstil

Scrappe til scrappehusets konkurranse "å scrappe i din favorittstil". Jeg tenkte at jeg ville scrappe i clusterstil, noe jeg føler jeg ofte ender opp med og synes er fint. Den ble vel også noe clean and simple. Bildet er tatt i romjulen, derfor noe julete farger og pynt på den. Ikke så lett å finne noe som passet til den knallrøde lua, men fikk nå brukt en blomst jeg har hatt i uendelige tider :)

3 kommentarer:

  1. Kjempefint!! Skikkelig rent og pent, og flott cluster!!
    Tusen takk for at du ble med sånn i siste liten med denne hærlige LOen!!

    SvarSlett
  2. Likte veldig godt oppsettet du har brukt her!! Lekkert:)

    SvarSlett
  3. - og den stilen din liker jeg jammen kjempegodt!! Får lyst å scraplifte alt du lager ;) Når jeg får tid en gang skal jeg jammen gjøre det også!! :D

    Ha ei fin uke videre, Hanne!

    SvarSlett