Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

fredag 8. april 2011

mer lin-snart sommer!

Jeg likte så godt linkjolen jeg sydde tidligere i uka, at jeg lagde en tunika og ei bukse i samme kombinasjon.

 Sikksakkbånd til pynt på denne tunikaen. Begge er to år.
 Vaffelsøm på ermene, i stedet for strikken som jeg pleier å ha. Synes det ble søtt.

 Her er buksa. Posete og sval til varme sommerdager og kvelder.
Her er kjolen og buksa sammen. Går bra det også :)
Så får vi se hvem den nye eieren til disse blir. Har ingen bestemt i tankene enda.

1 kommentar:

  1. Du fortsetter å imponere, Hanne!! :D Dyktig! Nydelige klær!
    God helg til dere!
    Klem!

    SvarSlett