Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

tirsdag 5. april 2011

barnekjole i lin

 Sommerkjole i lin, sydd i to år. Det blå stoffet er fra Textart, kjempefint. Det hvite er grovvevd lin fra stoff og stil.
 Pyntebånd fra stoff og stil. Ble veldig søtt på denne, synes jeg.
Detalj fra hals og erme. Jeg har bare vanlig symaskin, så jeg får ikke så proffe sømmer, men på retta blir det jo bra likevel. Må si det frister å kjøpe overlockmaskin.. Har lovt meg selv det til høsten hvis jeg fremdeles syr like mye.

I går kveld hadde vi sykveld hjemme hos meg. To venninner kom med symaskinene sine, og sydde hver sin kjole i samme mønster som over. Hadde tenkt å ta bilde, men de ble ikke helt ferdige, så det får være til neste gang.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kjole, Ja du syr mye fint.
    Du skulle hatt kurs for oss som kan bare litt og trenger et lite dytt - pliiz:)

    SvarSlett
  2. Dette kan du:)) virkelig mye fint her:)

    SvarSlett