Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

tirsdag 12. januar 2010

Skissedilla #42

Skissa var med to bilder, men jeg har lurt inn et nr tre. Satser på det går greit. Har brukt mønsterark fra fancypants, ellers stjerner og ei kule fra MF, og en blondebit. Bokstaver fra AC. Juletrekulene er klippet ut av det ene mønsterarket.

5 kommentarer:

  1. Å denne likte jeg veldig godt....digger julekulene:)

    SvarSlett
  2. Me too... flott med julekulene, og likte så godt fargene du har brukt!

    SvarSlett
  3. Sikal si du vinner for tida, Hanne!! Så du hadde vunnet inne hos Skissedilla!! Grattis - vel fortjent!! :D

    SvarSlett
  4. Fiiin Lo, og selvsagt er det lov med 3, 8 for min del! hehe

    Nydelig samla Lo, med fine bilder og detaljer!

    Takk for at du deltar!

    (husk å lagre fila di med bloggadressen din neste gang!)

    SvarSlett
  5. Takk for fine kommentarer! Beklager at jeg ikke lagret lo-en med bloggadr. Forsto ikke helt det, jeg. Tror jeg har forstått det nå.. Litt treig..

    SvarSlett