Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 11. januar 2010

Den kalde fine tida - STM


Da har jeg scrappet en side til STM januarsang: "her kommer vinteren". Jeg har valgt ordene "den kalde fine tida", som jo passer godt til denne kuldeperioden vi er inne i nå. Syns bildet av sønnen min er så herlig, med klærne fulle av snø. Er så tydelig at han bruker snøen for det den er verdt:) Har brukt rester av basic grays "escimo kisses".

4 kommentarer:

  1. Så hærlig denne var!!! Digger rosa på vinterLOer!!! Skikkelig flott ble den! Takk for titten!!

    SvarSlett
  2. Herlige vinterbilder, kjemepflott LO!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  3. Så lekker denne var! Herlige bilder. Digger bruken av glimmemist:)

    Håper vi klarer å gi deg mye inspirasjon i 2010:)

    SvarSlett
  4. Herlig vinterLO med rosa. Det fikk jeg også lyst til å prøve

    SvarSlett