Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 4. januar 2010

Eventyrland

Her er mitt bidrag til STM sin utfordring med sangen fra Putti plutti pott. Mange fine ord og strofer å scrappe etter der! Vi var så heldige å få snø til jul. Det er svært sjelden vare her i Norges mildeste sone. Vi er nabo til ei hytte der vi bor. Den var så nydelig med all snøen.

Lo-en ser litt skjev ut, men det er bare jeg som ikke er så flink til å ta bilder av Loene.

3 kommentarer:

  1. Så flott LO! Landskapet du har tatt bilde av ser virkelig eventyraktig og deilig ut!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Dette kaller jeg skikkelig vinterstemning. Du har virkelig fått fram stemningen og følelsen av iskald vinter med den isblå fargen du har valgt. Flott bidrag. :)

    SvarSlett
  3. Flotte snøkrystaller!!
    Kos deg i snøen

    SvarSlett