Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

lørdag 9. januar 2010

Januarbonus STM


Jeg har scrappet i blått, som var fargen vi skulle scrappe i. Bildet av LO-en ble litt dårlig, pga dårlig lys. Får se om jeg legger inn et nytt i morgen. Bildet er av meg og Eline. Liker det så godt. Det underste arket er fra fancypants og det under bildet fra Melissa Frances. Knallfint ark! Rubonsene er også fra Melissa Frances. Ellers diverse pynt. Filthjertet fra Panduro. De blå glitrende blomstene kom ferdig sprayet med glimmermist fra Scrapshops "månedsscrappen", som jeg er medlem av.

5 kommentarer:

  1. En flott LO. Blåfargene du har valgt er litt kalde og vinterlige, og det passer jo godt til bildet - som forøvrig også er veldig fint.

    Takk for at du deltar.
    Ønsker deg en god lørdagskveld.

    SvarSlett
  2. Å! Eeelsker LOene dine, Hanne!! :D

    SvarSlett
  3. kjempeflott Lo du har laget! Herlig bilde og flotte farger. lekkert pyntet!

    SvarSlett
  4. Så flott at du scrappet det bildet. Så det i bloggen her og syns det er så fint

    SvarSlett
  5. Så nydelig LO! Utrolig koselig bilde. Liker alt det åpne rommet, og de fine fargene.

    SvarSlett