Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

fredag 27. november 2009

STM sang nr 23

Sangen denne gang var Ride ranke av Finn Kalvik. En sang til ettertanke. Jeg har valgt ut ordene: min sønn, og: stolt av deg. Har brukt papirer fra bl.a. American crafts. Sommerfuglene er klippet ut av et gammelt Urban Lily - ark. Har brukt bare rester på LO-en. Deilig å få nytta litt av de. Har laget LO-en etter ei skisse hos "scrapidèes". Det er den de har ute nå. Jeg har ikke levert til deres konkurranse altså, det var kun som inspirasjon. Og bildet er da, som dere ser, av min sønn. Han ser litt tankefull ut på bildet, men det er fordi han følger med på delfinshow i Antalya. Det var siste dagen vår i Tyrkia etter to uker ferie. Deilig å se den fine brunfargen han hadde fått. Den kunne gjerne jeg hatt litt av nå..

4 kommentarer:

  1. Så fin LO du har laget! FLotte farger til solbrun hud!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  2. Så flott LO! Lekkert med sommerfuglene! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde. Flott utnyttet rester. Disse var jo superflotte

    SvarSlett
  4. Så flott LO! Liker oppsettet og fargevalget ditt veldig godt!

    SvarSlett