Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

tirsdag 17. november 2009

Oddbjørgs blogcandy

Sjekk denne nydelige candyen Oddbjørg ønsker å gi bort! Ta et besøk i bloggen hennes og se alt det fine hun lager:http://oddbjorgor.blogspot.com/
Nå er det lenge siden jeg haar lagt ut noe på bloggen, og det av den enkle grunn at jeg ikke har laget noe. Har vært litt travelt de siste par ukene, men i dag håper jeg at jeg får litt gnist til å scrappe en side eller to. I går pynta vi jentene adventskalendrene fra i fjor. De hadde prinsessekalender med skuffer i. Kledde dem med julepapir fra basic gray, og pyntet litt. Ble litt koseligere og mer personlige enn de var, og nå kan vi putte inni nye gaver i skuffene.

1 kommentar: