Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 23. november 2009

Mer juleverksted




Her er mitt bidrag til STM`s juleverksted. Pyntet et syltetøyglass med papir, roser, fjær, bånd, hyssing og et vintagebilde jeg har skrevet ut fra nettet et sted. Har laget en tags til å skrive en hilsen på. Har malt med akrylmaling rundt kanten på lokket, slik at ikke det rødrutete mønsteret viser så godt.


3 kommentarer:

  1. Så søtt glass! Kjempeflott gave, eller bare til pynt! ;)

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Så flott juleglass du har laget. Noen plan om hva du skal fylle det med?

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  3. En flott krukke. Koselige pompomer

    SvarSlett