Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 23. november 2009

julepynt

Jeg har laget noen gaveposer til snacks el.l etter oppskrift på 3ndypapir-bloggen. Denne er til konkurransen på "thats just so cute", juleextra. Oppgaven er å lage julekort eller julepynt. Denne håper jeg går innenfor en av de kategoriene. På baksiden har jeg laget en tags til å skrive en liten hilsen på.








4 kommentarer:

  1. For en flott gavepose! Heldig den som får denne! :)

    Tusen takk for ditt kreative bidrag! ;D

    SvarSlett
  2. Denne var kjempe lekker, liker godt de duse fargene du har benyttet

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. Åh så nydelig! Kjempe heldig den som mottar denne altså!

    SvarSlett