Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

onsdag 9. november 2011

Vel overstått Talgjedag

Jeg har vært på marked/messe på øya jeg bor på. Vi er 170 innbyggere. Det var utrolig kjekt! Jeg solgte en god del, men har ennå masse igjen. Det gikk en del kjoler og små punger. Jeg haddde bare to guttebukser, og begge disse forsvant. Tror jeg skal sy flere sånne hvis det blir en neste gang. Her er litt av det som ble igjen, og som er til salgs: 
Posebukse i lilla babycord og mørk lilla ribb, 8 år

Fleecekjole i lilla med rullefald og hvit ribb, 74/80

Bluse i brunprikkete poplin, 8 år

Velourkjole i gammelrosa, 5 år

Lys rosa med hvite prikker, brun sommerfugl og kroklisse, 3 år

Støvet lilla velourkjole med ugle, 8 år

Bomullskjole, beige, str. 5-6 år

Velourkjole, marineblå med hjerte og bånd, 5-6 år.

Veloukjole i korall, med hvitt kroklissehjerte, 3 år

Lilla babycord posebukse, 4 år

Lys blå med blomst og blonde, 1-2 år

Fleecesett, 3-4 år
Jeg har også luer og toalettvesker igjen, og en del punger  (Se innlegget under). Sånt er jo greit å ha liggende til forskjellige andledninger.
Det frister til gjentagelse å bli med på marked, men akkurat nå er det deilig å ikke ha noe som henger over meg.
Jeg har fått bestilling på 4 barnekjoler, må bare få stoffene, så skal jeg begynne på dem. Kjekt at mange viste interesse for det jeg lager:)

Er det noen som fant noe dere likte her, eller ønsker noe tilsvarende, er det bare å sende en mail. Adressen står øverst på siden.

Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar