Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 21. november 2011

Stjernedryss-kjole

Jeg har laget en rød kjole til, som er til salgs på epla. Tenkte denne skulle være litt julete, men samtidig ikke så mye at den ikke kan brukes ellers på året.
 Applikerte på 3 stjerner fremme, og ei bak. Etter en del knoting med kanten nede, ble jeg enig med meg selv til å kante med engelsk blonde.
 Ermene har jeg kantet med ribb, som gjør at det blir fin puff i ermene, noe jeg synes er både fint og praktisk.
 Har sydd en pyntesøm for å feste blonden på skjørtedelen.

1 kommentar:

  1. Knowing how to get a loan to buy an existing business is an important step to becoming an owner if you need capital.
    These loans make for timely monetary assistance that helps saves your
    time, energy and efforts as you can easily apply for them online.
    Having stocks has a lot of great benefits, and this use
    of taking loans against it is one of the best ones.


    Feel free to surf to my homepage - prestamo

    SvarSlett