Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

tirsdag 21. september 2010

Testing

Jeg kribler i fingrene etter å sy flere kjoler, men venter enda på stoff. Så da må jeg finne på noe annet i mens. Siden jeg ikke har annet å gjøre enn å sy, prøver jeg meg på selvdesignede babybukser, type retro. Ikke helt retrofarger, da, men stilen tenker jeg på. Husker min bror Per hadde svarte velourslengbukser. Knallstilig! Jeg har sett noen damer i diverse blogger som lager slike, og fikk lyst til å prøve selv.

Fikk ikke nok vidde i beina på denne, og så er den litt lang i overkroppen. Nå er sikkert ikke denne dokka helt riktig proporsjonert i forhold til en ekte baby, men i mangel på det, var denne grei å prøve på.
Jeg øver meg på å kante med ribb, og denne gangen fikk jeg det ganske greit til. Øvelse gjør mester! Det var Eline sin hullete t-skjorte som fikk bli ribb denne gangen. Sist var det min gamle singlet ;) Gjenbruk!


Litt mer sleng her, så begynner det å hjelpe på.
I morgen håper jeg at stoffene kommer, samt noen mønstre jeg har bestilt. Håper, håper, håper! Jeg har fri til neste tirsdag, derfor hadde det passet så bra med litt snop i posten :)

Jeg var forresten ute på kaninjakt i formiddag. Ganske så desperat, listet jeg meg inn i naboens hage, og fikk tak i den ene av de to kaninene våre som har kommet seg løs. Der hoppet de rundt begge to, og pønsket på ugagn. De er nemlig hvert sitt kjønn... Hua var plutselig ute i dag fra innhengningen sin, mens herremannen har fått nyte friheten et par dager. Nå var det han som måtte sperres inne, så han ikke fant på noe tull..
Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jeg er bare så imponert, Hanne!!! Du er bare utrolig flink! Vi skulle hatt oss en sydag/syhelg en gang, sånn uten unger:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Jeg tror nå du får det til like bra selv :)Det hadde vært kjempestas! Jeg er med!

    SvarSlett