Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 7. desember 2009

Julegaver fra scrapping the music

STM gir bort tre julegaver til tre av sine følgere. De ser du over her. Hadde ikke det vært kjekt! Jeg koser meg med utfordringene deres når jeg har tid. Liker du å scrappe, så prøv da vel! Du kan fort bli hekta. Akkurat nå sliter jeg med å få tid til det, men kommer sterkere tilbake!

Mitt julegaveønske i år er bl.a. ei god turbukse. Det er også mitt tips, evt ei god bok, det er alltid kjekt. Til familien ønsker vi oss et nytt hverdagsservise. Jeg ønsker meg aller mest et speilreflekskamera, men innser at det blir litt for dyrt for oss i år:(

1 kommentar:

  1. Nytt hverdagsservise kunne vi tenkt oss også:)
    Håper du får oppfylt ønsket ditt om en turbukse, det var et fint ønske!
    Putter et lodd med navnet ditt på i "hatten":)

    SvarSlett