Velkommen til bloggen min! Her legger jeg ut mye av det jeg lager på fritiden. Legg gjerne igjen en kommentar, det er alltid koselig. Skulle noe av det jeg lager være av interesse, er det bare å ta kontakt på mail: hanne.sele@norgespost.no

mandag 31. august 2009

Scrappeutfordring:lag på lag med american crafts


Så fikk jeg jammen tid til en utfordring til. Frist i morgen. Scrappehuset har en utfordring som går ut på å scrappe i lag på lag stil med noe fra produsenten american craft. Det hadde jeg litt av, både ark og thickers. Bakerst er en bazzill, så kraft kartong med påsydd blonderamme. Blonden er fra kort og godt. Hyssingen fra panduro, en gammel bokside og klistremerkebokstaver. Arket bak bildene er jeg usikker på hvor kommer fra.

2 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin!!:)
    Likte veldig godt blindekanten og de flotte fargene dine:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Du har virkeligt fått dillå, du!!
    Fantastisk møje fint!

    SvarSlett